Justin Bieber – Changes

Label: Def Jam rec./ Universal

2020-02-14 07:00:00 • min lezen

Pop
7,5

Justin Bieber – Changes

Het laatste album van Justin Bieber Purpose was een prettige verrassing en een goed album. Nu op Valentijnsdag brengt Bieber de opvolger uit. Nu is Bieber geen tieneridool meer maar is hij met zijn fans gegroeid naar de volwassenheid en relatie generatie. Met Hailey weet Justin een soort van knipperlicht relatie te hebben. Of is het een knipperlicht sprookjeshuwelijk. Het geeft voldoende stof voor de roddelpers maar ook voor Bieber zelf.

Het album Changes gaat dan ook over de wereld waar hij met Hailey in leeft. Voor de tweede keer zijn ze het afgelopen jaar getrouwd en dat op de leeftijd van 25 jaar. Ja het is toch een andere wereld waarin hij leeft.
Het nieuwe album wekt de suggestie dat er wat gaat veranderen. De relatie gaat een nieuwe Justin brengen. Met het openingsnummer  ‘All Around Me’ windt hij er geen doekjes om en de liefde is groot. ‘Yummie’, ‘Come Around Me’ en ‘Forever’ (met Post Malone en Clever) zijn titels die verder geen uitleg meer nodig hebben.

Van de dance songs op het eerste deel van het album veranderd de stijl naar de gitaar liedjes ETA en het titelnummer ‘Changes’. Het zijn allemaal love songs om Haily te overtuigen van de liefde. Het wordt allemaal wel wat klef, maar blijkbaar kan dit allemaal. En is zijn ex Selena Gomez nu weer aan zet om een album te brengen waarop staat dat Bieber een man is die alleen aan zichzelf denkt en dat hij met een ander gaat en dat dit weer niet eerlijk is etc.
Kortom blijft dit wel een soort van tiener discussie dat met veel geld op een platina schijf wordt uitgevoerd.

Pop