Zoek...
PERSBERICHTEN
DOOR JAN KLUPPER
2015-01-26 07:00:00 • 7 min lezen

Take That live in Ziggo Dome

Op woensdag 7 oktober geeft Take That, de meest succesvolle boyband uit de jaren negentig, een concert in Ziggo Dome in Amsterdam. De kaartverkoop voor dit concert start aanstaande vrijdag om 9.00 uur.

 

Als drietal is Take That nog steeds een van de meest succesvolle bands uit Groot Brittannië. Mark Owen, Gary Barlow en Howard Donald behaalde in thuisland Engeland  hun 13e nummer 1 hit met de single These Days, afkomstig van het nieuwe album III waarmee ze ook nog eens hun zesde nummer 1 notering behaalde in de Britse albumchart. 

 

De band staat bekend om hun memorabele en spectaculaire live producties. Tijdens hun vorige shows werden de fans al getrakteerd op circusartiesten, hologrammen, een reusachtige olifant en een 18 meter grote robot. Ook hun nieuwe show belooft weer een waar feest voor de fans te worden met oude en nieuwe hits en vol met spectaculaire verrassingen en showelementen. 

 

'We've always been very proud of our live shows and are very excited to be touring again this year. Playing live is something we love the most about what we do and we're looking forward to putting on the most amazing show we can. It will have been four years since our last tour so we're really keen to get back out on the road to play some of our biggest songs from the last twenty years alongside our new ones. We hope to see you there! aldus Take That 

 

Take That heeft meer dan 30 miljoen albums verkocht en voor meer dan 7 miljoen concertbezoekers live gespeeld. Ze hebben 8 BRIT Awards gewonnen, 8 nummer 1 albums en 13 nummer 1 singles gescoord en daarnaast hebben ze nog 6 Ivor Novellos Awards gewonnen. 

 

Q-music presents

Take That

Woensdag 7 oktober. Ziggo Dome - Amsterdam

Aanvang: 20.00 uur. Entree: € 45, € 50, € 55 en €75 (excl. servicekosten) 

 

Meer info over dit concert vind je op: www.mojo.nl/takethat. Kaartverkoop start aanstaande vrijdag via: www.ticketmaster.nl en 0900 - 300 1250 (60 cpm).

 

Deel via social media: